Friday, August 14, 2009

Cedera parah....

Hari ni hati cedera parah...adalah menyakitkan pabila orang menuduh kita...apatah lagi tanpa sebarang niat untuk menyusahkan mereka..lebih menyakitkan apabila orang itu adalah orang yang terdekat... :(

mari menangis...

Dah..dah...sikit-sikit sudah. Nanti cepat tua. Yang penting aku dah gelak besar tadi bila ada orang ceritera kat aku;

SEMALAM

Jeneweng: weh Mat Top cakap minah-minah opis dia beli handbag tak ada bawah RM1.5k...

Aku: Mak aii...!!

Jeneweng : tapi dia kata brand dia Gushh...! Aku tak pernah dengar pun!

Aku: Haah la...aku pun tak pernah dengar..!

Jeneweng : Tu la..Mat Top cakap dia dengar akak-akak tu cakap Gushh...Gushh...

Jeneweng : Sekali Mat Top kata jenama beg tu sebenarnya Guess!!!!!

Aku: Hahahahahahahahahaha!!!

HARI INI

Jeneweng : weh semalam tu aku salah la...Mat Top silap...dia kata bukan Guess...tapi Coach!!

Aku: Ahahahahahahahahhaha!! Bangang!


Aku tak tau la kalau pada kamu ini lawak membosankan atau tidak lawak langsung...tapi aku amat pecah perut di kala menerima lawak ini sebab aku tak boleh gelak depan laptop dalam pejabat!!

2 comments:

dLa IS THE NAME said...

oiiiii bengong...nama kau lah jenaweng..suke suki je letak nama laki aku mat top. caittttttttttttttttttttttt

WaniGhani said...

kwang..kwang..kwang..

Post a Comment