Friday, August 7, 2009

Musim bercinta dengan Doktor!

Yeahh! Mari ramai-ramai bercinta dengan doktor..bila bercinta kita sanggup tunggu lama-lama kan? walaupun sebenarnya penantian itu satu penyiksaan..! huhuhu...

Aku sampai di klinik jam 9.00 malam, bawa Makcik Ani yang demam. Nurse cakap jam 10.30 baru doktor ada. Kami pulang semula...jam 10.15 datang semula...lebih kurang jam 10.40 baru doktor sampai. Jam 12.00tgh malam baru dapat jumpa doktor.Nasib baik ada bayi comel yang mengurat aku, terubat juga kebosanan.

Align Center
Tangan dia dok kuis-kuis tangan aku...eeiii...geget kang..geram!

Malu-malu tapi mahu!

Pesakit memang ramai yang menunggu. Tidak kurang juga yang datang tetapi pulang semula atau ke klinik lain kerana tak sanggup lagi aku...mengenang kisah lalu..eh silap-silap...lagu Awie pula..hehehe..! Mereka dan keluarga mereka tak sanggup menunggu. Musim panas dan musim buah mungkin adalah faktor pemangkin kepada fenomena demam yang meluas. Ditambah dengan wabak H1N1 ni, ramai yang mengambil langkah berhati-hati. Jadi semua bergegas ke klinik walaupun biasanya kalau demam pun buat dek je. Telan Panadil@Paracethamol sudah..!

Huh..! Suhu Makcik Ani 40 (macam mana nak taruk lambang celcius tu??). Doktor bagi suntikan di *****. Hehehe...Esok pun aku nak jumpa doktor la!

No comments:

Post a Comment