Monday, July 25, 2011

Hobi Saya Masak: Nasi Lemak Sambal Telur

Selamat hari Isnin!!! 

Saja nak hupdate masak-masak weekend. Aku masak lunch terus sebab pagi aku da makan...mmm...errrr....heheh...double cheese burger! Pelik?? Ni sebab the night before hubby belanja mcD...dia beli large set plak tu....ko bayang le milo gelas tinggi kan? takde ais lak tu...so aku baru tengok je dah rasa penuh perut...eh tipu! Hehe makan fries and minum milo tak sampai separuh da rasa full...so simpan milo dlm peti ais...burger simpan atas meja....

Maka pagi punya breakfast adalah milo+DCB...kenyang sudah...sementara king and princess tu nyenyak aku pun hidup kan enjin zassss buat sume keje...dah nak settle tengok jam dah dekat kol 11...pikir nak masak apa...adalah malas nak ke pasar...jadinya...nasi lemak sambal telur adalah paling mudah...goreng ikan bilis sket..siap! Laki aku bangun just nice lepas siap masak terus aje brunch...hehe...

Sekarang ni takda makna nak snap pic bebanyak...masa adalah sangat berharga...hehe...

Ok sambung nanti...!

No comments:

Post a Comment