Saturday, April 11, 2009

Langit ke 7

Bukan fasal lagu Azharina la...ni nak buat tag...aku letih sangat la minggu ni..


7fakta yang membosankan tentang owner blog ini

1.Suka Anuar Zain dari dulu
2.Suka hijau dari dulu
3.Skema..kenyataan yang kadang-kadang tak percaya..
4.Gelabah bila lambat..nak pergi peperiksaan tadi pun gelabah..bosan je kawan aku
5.Pelupa tahap Satria Baja Hitam (Gaban dah selalu sangatlah..nanti aku lebih membosankan)
6.Pengetahuan rendah tentang politik...
7.Rajin dalam kelas..macam faham sangat!


7perkara yang menakutkan

1.Kemalangan kereta..cukuplah sekali..
2.Tempat tinggi
3.Berpisah kekal dengan orang tersayang..belum pernah, jadi tidak tahu kekuatan diri.. 4.Gagal periksa
5.Dibuang kerja
6.Andartu..Na'uzubillah..!
7.Pegang orang histeria

7lagu buat masa sekarang

1.David Archuleta-Crush
2.Jason Mraz feat Colbie Caillat-Lucky
3.Anggun-Crazy

4.Ore piya (Talentime soundtrack)

5.Afgan-Terima Kasih Cinta
6.Samson-Tak Bisa Memiliki
7.Taylor Swift-Love Story


7perkara yg selalu disebut
Hari-hari aku sebut semua ni..
1.Dik, keluarkan (dari tas tangan) T
ouch n' Go.. - Setiap pagi
2.Mana spek angah? (kan aku pelupa...)
3.Ye la tu - kalau kena puji lepas tu tak ada modal nak jawab..haha!!

4.Saya Wani dari (nama tempat kerja aku)..
5.Abah, sapa nak ambil adik?
6.Kak, nak makan kat mana?

7.Saya rindu awak *_*



7perkara yang bernilai


Aku tak pasti perkara itu merujuk kepada apa, jadi aku hanya ambil kira kebendaan sahaja
1.Masakan Emak
2.Kaca mata
3.Kereta
4.Komputer riba
5.Putik kapas - kau lupa ni ya Dila??
6.Odorono
7.Kasut saiz 8@9 - bekalan yang sangat terhad

5 comments:

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

saye pun suke hijau lalalla... ;)

dLa IS THE NAME said...

ahahahah..aahla..tapi perlu dilupakan untuk selamanya aaa...

WaniGhani said...

ie3za: hehe...tak bosan la jadinya..

dLa : eleh..ya sangat! Balik hari tu kau korek jugak cari benda alah tu!

dLa IS THE NAME said...

weh angah...bukan lagu azharina lah langit ke 7 tu. SHARIFAH ZARINA laa!!!

WaniGhani said...

Ahahaha...aku salah...yakin gila tulis tanpa memeriksa!

Post a Comment