Monday, April 27, 2009

Lagi Majlis Perkahwinan Bekas Rakan Seperjuangan

Hari sabtu lalu aku mengambil cuti untuk meraikan hari besar bagi bekas rakan seperjuanganku dan masih bersahabat semestinya. Ya, banyak sangat perjuangan yang berbekas bersama..sebab tu aku tulis tajuk begitu. "Bekas-bekas"nya adalah...

1.Sekolah rendah sama..tak sekelas tapi ada la juga pergi sekolah sama-sama, berjalan beriringan tak sesaiz! Hahahaha...
2.Sekolah menengah sama...9bulan saja...
3. Pusat matrikulasi pun sama..aku pergi nun jauh kat hujung negara..sekali jumpa dia juga!!
4. IPTA yang sama!
5. 2 Persatuan yang sama!!! Dua-dua kami aktif..
6.Masih lagi berjiran...tak kira bekas lagi la...

Alah...aku tulis pun apa kau semua peduli...aku bukan Dato Siti ke, Datuk Sri Rafidah ke...tapi sebab ni blog aku...hehe..peduli!

Em..berbalik kepada majlis beliau..memanglah amat meriah, dari majlis nikah malam sebelum pun memang dah cukup meriah. Perkara biasa yang terjadi di sesebuah majlis perkahwinan adalah seolah-seolah sebuah tempat pertemuan semula rakan-rakan lama. Sama ada sekolah, pusat pengajian tinggi atau rakan pejabat. Jadi dek kerana kami banyak menuntut di tempat sama..seronok sangatlah aku dapat jumpa ramai kawan. Kerja aku layan mereka ni sahajalah...ala-ala penyambut tetamu la....

Alhamdulillah semua berjalan lancar..semoga beliau berbahagia menempuh alam rumah tangga dan dapat menjalankan tanggungjawab sebaik mungkin. Masih belum dapat menerima hakikat yang beliau telah menjadi isteri seseorang...!

Kali ini baru aku puas dapat main dengan si comel ini..walaupun sekejap..


Si tembam ini tidur dengan nyenyaknya...empuk sangat!!


Baju pengantin dari dekat..aku sangat suka..!!


Pasangan yang diraikan..


Sejurus selepas nikah...

No comments:

Post a Comment