Saturday, August 27, 2011

MOOD Sudah mari kah??

Ohh...aku belum excited sgt nak raya...berdebar-debar jadik tak projek aku nak buat biskut ni...sebahagian barang dah beli...sebahagian lagi nak beli hari ni...bengan je smlm cina tu berlagak..menjawab letih gler mcm dia yg puasa..kedai kosong je pon...eh...balik kat cita kita...so lepas settle wat kuih br nak excited.heehehehe...mana taknye..kalau xjadi habis laaa duit beli bahan tu.....huhuhuu....


Source : Google
 Deborrrrrr!

Haa...hari tu kan aku ada ckp pasal baju raya dah bertahun beli kain...tp baru buat...sebenarnya kain-kain tu aku beli dah lamaaaa...sume ada 4 pasang...

1 kain saree adik aku belikan kat India masa dia gi sana,dah 3 tahun xsilap...aku pesan 2 psg..dia belikan 1 pasang...so ada 3...xkan ko nak melantak tiga2 kain sari kan...maka buat satu satu..

1 kain aku bli masa gi bercoti ngan family kat Bandung.. kain cotton...aku bli 2 pasang...buat 1 sebab dah ada 2 saree tadi kan...buat utk tahun yg sama...

2 lagi aku beli kat Kelantan masa gi meeting kat sana...meeting tu tahun lepas...before aku pregnant...

Ingat nak buat sume tu utk raya thn lepas....tapi dah pregnant dan membuyung...aku mmg takde mood langsung nak tempah baju....tak tau napa...tu yg jadi tahun ni tu...carry forward ajeee....boleh? hehe...meleleh je tengok kain pesen2 baru...nak buat banyak kang kalau boleh buat gi keje xpe gak...kata pakai uniform kan...ni takat pegi kenduri berapa kerat sgt la kan...


Okeh walaupun mood belum mari....aku nak amik kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya kepada semua umat Islam dan semoga amalam kita sepanjang Ramadhan diterima...amiin...maafkan aku andai ada terlanjur apa-apa dlm blog ni ye...sesungguhnya aku insan yang khilaf...

Source : Google


No comments:

Post a Comment