Friday, August 12, 2011

Sahur

Haa mari-mari..update baik punyeee...sahur Ramadhan ke 8...haha!! Hari ni dah Ramadhan ke 12 dah..jauh tuh...ape pun pagi tu aku sahur bertemankan Thisya yang mengantuk tapi gedik nak join sahur. Walawehhh sebelah tangan makan..sebelah lagi jaga dia yang sibuk nak manjat sana sini...kang dah berdiri tak leh nak trun nanges okeh...haha tau takuuttt!


Sahur makan nasi goreng cina...sedappp!! Eh..puji sendiri plak...ekekekk :P ntah aku ni masak tak konsisten..kejap ok kejap tak...adeh laaa....xsuke...xsuke...


Tapi yang ni aku rasa sedaaapppp!


Aku main snap je...asal dan...sebab Thisya da buat de tour!

Oh somi ku makan habis juga...*happy* sebab pepagi adalah kagum dia boleh mkn berat2 mcm tu...

Aku je ngengada pagi nak nasi bagai...somiku kalau air panas ngan roti pun dah cukup...I tekak jawa...nasi itu musti....musti....heheh...

Halfway makan Thisya da merengek...dia tu ngantuk lagi sebenarnye...tapi sibuk gak nak bangun...dah merengek...aku pun zass sumbat dengan "botol susu semula jadi" sambil aku laju-laju makan...minum milo panas...done!

No comments:

Post a Comment