Thursday, August 18, 2011

Iftar ke-2 2011

Hari ke dua puasa....hanyalah membeli...rasa memang aku lambat masa ni...

Aku beli nasi beriani muor...Haji Sernan punya produk nih...mula-mula BANGGA....pastu BENGANG...produk dah elok tapi service out okeh..ko meniaga tu dik kena pandang la customer,ni ko kutip order pastu reply OK, OK tapi KIOOOKK...udahnye org yang datang 5minit lepas aku dia attend dulu...aku sabo lagi walaupun Thisya time ni dah tak boleh duk diam...lepas tu...ehhhhh mamat tu mintak ayam yang aku dah book kat adik tu...aku sambil toleh kat mamat tu...aku cakap.. "sorry ye bang tadi saya dah mintak ayam ni.." then aku ckp kat adik tu..."dik kan akak dah ckp akak nak ayam ni tadi..?" nada masih okay tapi sedikit tegas...

Kau tau dia buat apeee...dia pandang mak dia yang tengah bungkus untuk org lain (yg datang lepas mamat tadi... =_=) mak akak ni 2 bungkus ye...(ingat plak ko aku order berapa kan?) not even pandang aku or jeling pon...FINE..this will be the last aku bli kat ko dik....hazabbbb!



 Memang sedap la...aku tau rempah ni mmg sedap sebab produk kaum kerabat kawan aku....tapi ayam laki aku tak masak...ada darah2...sian dia dpt ayam tu...

Side dish adalah....


Karipap not so tasty...boleh la lepas tekak...apam tu out...rasa ubat...pangkah gerai ni


Tepung pelita (adalah kemestian dan fav somiku) at least selang 2 hari beli...hehe

Aku buat air bandung...tapi minum sket je...then buang...huhuh...sedeh je...tak sedap...sirap tu rasa lain mcm...da rosak kot..
Air berbuka Thisya yg sebelah tu...hehehe...

Korang tengok la Thisya buat apa kat SINI



No comments:

Post a Comment