Thursday, August 18, 2011

Iftar 11 memang mabelesss!!

Puasa yang ke 11 jatuh hari khamis....maka kat umah aku ada pasar...macam the week before aku dah plan before sampai param nak beli apa...malas nak berputar-putar dlm pasar tu pikir nak bli apa...dah plan, beli, chow! Tapiii sampai-sampai tengok lain-lain susunan gerai..oh..fail!! lupa ada pasar..patut ade akak jual ikan! Jenuh la pikir balik...huhuh...so masa hari ke11 ni aku xpikir...terjah je sebab tau dah susunan gerai lain..byk gerai yg xde pon...tapiiii aku sgt la teruja sebab ada akak ni...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Yeayyy nasi ambeng!! Share ngan somiku...we really enjoy the food...sedaaap dan banyak..RM5 je! Time kasih kak atas jualan yang memuaskan hati dan mengenyangkan! yummm...hari ni nak cari akak ni lagi..somi da pesan ayam amik 2 ketul....

Akak ni ada bg pilihan nak ayam kicap or ayam goreng..dan pilihanku sememangnye goreng..cume kurang kick sbb akak tu lupa bg aku ikan masin...ada kat tupperware belah kanan tu...tp dia lupa letak..serunding,sambal goreng ngan kuah mmg xkedekut lah....meriah!


1 comment:

Sazzuana Arshad said...

wah...glomour akk nih masuk dalam blog angah..

Post a Comment