Friday, February 13, 2009

K800i

Akibat keretaku dipecah masuk semasa aku bersenam di Bandar Tasik Permaisuri, aku telah kehilangan telefon bimbitku (Nokia 6610i). Memang nilai buku dah tinggal RM10 je kot! hahaha...tapi nilai sentimental tinggi woo.....

Aku pakai dah lebih 4tahun...zaman skang orang tukar telefon bimbit macam tukar baju. Tapi aku???

Telefon tu aku beli hasil titik peluh aku meniaga kuih raya, ditokok dengan duit raya, kemudian sumbangan mak...uhuk..uhuk...sebab tu aku sayang sangat..!

Oleh kerana kehilangan itu aku telah menggantikan telefon ku dengan Sony Ericsson K800i. :) Unit yang telah digunapakai ye.. harga??

:) RM200.00

Ni la rupa dia...

Jarak dekat

Lengkap bersama charger dan handsfree..joystick menghala ke bawah dan kekiri agak bermasalah, housing memang hodoh giler...walaupun semasa menerima panggilan ada bunyi macam ariel televisyen lari sikit (ala yang macam bunyi televisyen tak de siaran tu) namun sangat minima dan suara pemangil cukup jelas...yang lain masih berfungsi dengan SUPERB!

Kesimpulannya aku sangat berpuas hati dengan perbelanjaan ini. Sangat berbaloi...terima kasih Nuar! Oh ya, rakan sepejabat aku janji nak bagi housing dia kat aku ;), sebab dia baru ganti yang baru. Harap-harap dapat la kelihatan lebih bergaya, sebab keypad dia dah tak nampak nombor! Hehe...


3 comments:

dLa IS THE NAME said...

K800i???? eh? nuar?nuar?nuar?
nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?
nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?
nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?
nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?
nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?nuar?

oh..hj junid..

Nisa said...

alahai.....so sorry to hear that....org2 macam kita ni dah tak main tukar henpon dah ek.... janji boleh terima and make calls...and hantar sms pon dah memadai...betul tak?

Anonymous said...

huhuhu
mak pkai hpon br ye
keles

XEN

Post a Comment