Sunday, February 1, 2009

GSC Vs JVC

Sedapnye plak fish and chip ni..rezeki btol aku tergerak hati nak gi ampang point hari ni...dapat join mak belanja kengkawannye...

kring..kring...

Isk...kacau le...tengah nak suap fries ni..kang sos menyerap hilang kerangupannye...eh..adik aku le..ni mesti pasal kain dia lagi ni...

Salam...ko kat ne?

Wslm...kat jln ampang...ngan mak..napa?

Aku nak citer ni...! (sambil tahan2 gelak)

AAaa....??

Kan kawan aku yang bisnes komputer tu nama EPUL ngan FARID...(tahan2 gelak)..smlm Gadafi (bukan nama sebenar) ckp ngan aku...(thn2 gelak)

Iskkk..!! cpt la...

Gadafi cakap ngan aku.."dah lama kita tak jumpa EPUL ngan APEK kan??"

Kah..!! Kah...!! kah,...!!... Terhambur gelak gagah aku depan kawan-kawan mak aku...sib baik anak teruna Pakcik Saddam (nama samaran juga..bahaya seh..) masih bersekolah..iskk..

Pastu ade lagi satu.................aku tanya Gadafi...nak tengok wayang kat mana?...Gadafi jawab.."Kat JVC...!"

KAh...kAH....kaH...KaH....!!!!!! makin terserlah kegagahan suara aku....

Ok la....(tergelak2 lagi) bye...

Aku sambung gelak...on the way blik aku lalu depan Plaza Ampang...kat situ mmg ade kedai aksesori kereta Brother's...so salah satu papan-papan tanda yang ade adalah... JVC !

Hahahahahhaha.....!!!!

4 comments:

Anonymous said...

kalo tgv?
jadik ape?

ZEN

AnGah said...

hehehe..to ko kena tanya Gadafi..hanya dia yang leh meramal...

dLa IS THE NAME said...

gadafi? burok bebenorrrrrr nama samaran!!! bagikla nama modern sket..brad pitt ke..cet!!

AnGah said...

xbesh!

Post a Comment