Friday, February 20, 2009

Surat Layang

Hari ni bos aku bagi pekeliling kat semua perkerja, isinya berkitar peringatan kepada pekerja supaya tidak menyalahgunakan kemudahan yang disediakan majikan. Sekarang aku bukan nak tekankan peringatan tersebut tapi salah satu ayat yang terkandung dalam pekeliling tersebut membuat kan aku rasa hidung aku yang tengah tersumbat dek mukus berkuman ini terus bersih dan membenarkan oksigen masuk seluas-luasnya..(mungkin tidak sebesar terowong smart) dan kepala ku yang berat dek kekurangan oksigen terus rasa melayang-layang.....

Bacakan ayat tersebut....




Kalau nak harapkan saya (bos aku ye) dan Cik Wani je (tsk..tsk..!) yang....(ayat seterusnya sulit dan persendirian ya!)



Aku datang kerja hari ni macam tak ada roh dalam badan, separuh sedar akibat menelan 2 biji Copastin, 1 biji Aeriys dan 15ml Sedilix. Kini aku rasa sedikit bersemangat untuk bekerja walaupun waktu kerja hanya tinggal tidak kurang setengah jam. Hehehe...apakah??

No comments:

Post a Comment