Saturday, March 14, 2009

Tag 3 dari Along

Aku berniat untuk menulis satu entri, tapi disebabkan otak yang agak lembab pada saat ini aku tangguhkan dulu. Kebetulan kakakku telah memberikan saguhati kepadaku. Mari sama-sama ikuti (harap-harap anda berminat... *_* hikhik ! )

1.Someone tells you they love you, you say…
Sudah pasti "Aku juga cintakan/sayang kamu.." Hargailah sesiapa yang menyayangi anda...

2.If you won a lot of money on the lottery, what would you buy first?
Sudah pasti tidak akan menerima, aku tidak terlibat dengan ini.

3.Do you miss anyone?
Sudah tentu. Tidak lengkap kehidupan seorang insan jikalau tiada perasaan itu.

4.Who was driving the last time you were in a car?
Aku sendiri.

5.Do you like your bed?
Sudah tentu. Malah katil ibuku juga...hehe..

6.Will this weekend be a good one?
Ya, membersih dan mengemas rumah adalah ibadah bukan. Jadi ia sesuatu yang bagus.

7.Do you think you can last in a relationship for 6 months or more?
Ya, sudah terbukti.

8.How is your hair?
Lurus dan panjang.

9.Do you like your life asof now?
Alhamdulillah, menyenangkan

10.Do you wish someone would call or text you right now?
Ya dan baru sahaja terima. ;)

11.Do you drink coffee?
Sangat menggemarinya.

12.Does anyone call you babe or baby?
Gelinya...harap-harap tiada sesiapa yang berniat begitu. Tidak sesuai...! (Long. ..siapa panggil kau begitu??)

13.What were you doing yesterday at midnight?
Mengemas dan menyusun atur pakaian ke dalam almari baru.

14.Do you like surprises?
Suka.

15.What are your plans for the future?
Sambung belajar (tahun depan..) dan memohon status sebagai akauntan berdaftar (Jun..) apabila layak. Mudah-mudahan...

16.Have you ever set foot in a tanning bed?
Apakah? Yang macam cerita Cinderella tu ke? Aku sudah cukup "tanned" lah !

17.Do you make your bed everyday?
Kini tidak lagi, Mak Cik Ani ku...

18.Your best friend tells you she is pregnant what is your reaction?
Teruja dan gembira...!

19.Do you like pasta?
Ya.

20.Whisper or shout?
Dua-dua boleh!

21.Swim or run?
Nak berenang, teringin. Tapi hanya mampu 2@3 kuak sahaja...kemudian..blurrpp...blurrpp...

22.When did somebody tell you they loved you?
Beberapa minit lalu.

23.Last person to annoy you?
Pekerja penyelenggaraan. Asyik aku sahaja yang kena 'cover', mari sini bahagi gaji. Kau seperti biskut 'Chipsmore'.

24.Do you wish your hair was shorter or longer than it currently is?
Dua-dua tidak. Cukup seperti ini, aku suka.

25.Do you have a secret that less than 3 people know about?
Sudah tentu.

26.Have you ever had a phone conversation with someone who lived in a different state?
Ada.

27.Do you and your best friend have the same cell company?
Ya.

28.Are you good at persuading?
Tidak sama sekali.

29.Are there a lot of people in your house?
Tidak.

30.Does the same person call you every single day?
Ya. Terharu.

31.Last call received from who?
Rakan baik merangkap jiran.

32.What are you doing tonight?
Kemas balkoni.

33.Do you have a guy friend you tell everything to?
Ada tetapi 90% sahaja.

34.Are you friends with more guys or girls?
Perempuan semestinya. Aku gadis pemalu.

Aku tak mahu 'tag' sesiapa..

No comments:

Post a Comment